Shit...that's really bad. I don't think you will make this armor only for me. But if you want I'll be waiting, because it's my favorite outfit for LB.
i also think its one of the prettiest ones... and, in total less work than adapting CBBE or UNP armours.... but everyone else wants the latest and greatest stuff from nexus.
the result: I can post a [dem]keaira on modgames.net, but i can't post a [dem]crimson tide, it will have to be an unofficial extra, unless santias gets permission to add optional meshes to his russian translation, so i'm like ... meh, why waste my time...
if you look at the nexusmods page for crimson tide you'll see they all put their body adaptions on the same mod, i somehow doubt, unless there is a policy change that a demonica version can be put there... and even then, demonica is too good for the likes of those wierd deformed unp dolls... too even think of associating them is scandal
Ведь именно сетка делает анатомию а не смещение вершин.
если вы действительно хотели, чтобы получить техническую, вы можете увеличить количество morphable районах, бицепса, бедра, дельтовидные мышцы, молочной железы, ягодиц, талии ... и т.д. и т.п. ...
хорош как лед и холод как золото
Изменение репутации для пользователя krnor
krnorOffline
Сообщение №316
| Тема: [DEM] Demonica: "Eva" v2.1
написано: 1 ноября 2014, 16:59
| Отредактировано: krnor - 1 ноября 2014, 17:06
касательной-космические карты нормальные предназначены для объектов с твердым покрытием, где видимые швы вдоль ребер необходимы, поэтому вы видите их в механических конструкциях, таких как роботы или орудий, они предназначены для сколы металла или потрескавшимися стенами.
касательной-космические карты нормальные не предназначены для шкуру обернутый, симметричных форм, где гладкие даже касательные требуются
Вы не должны использовать касательной-пространстве карты нормалей, чтобы осветить весь характер, только на малых угловых частей.
хорош как лед и холод как золото
Изменение репутации для пользователя krnor
krnorOffline
Сообщение №319
| Тема: [DEM] Demonica: "Eva" v2.1
написано: 1 ноября 2014, 21:25
| Отредактировано: krnor - 1 ноября 2014, 21:49
Добавлено (02 Ноября 2014, 23:31) --------------------------------------------- Possessed, simple answer is you need to examine the skin modifier on the mesh in 3d studio max and check the vertices around that bug, you can adjust their position using weights.
in order to solve those little holes you have to sit for hours analyzing and fixing gradients and it is not fun, i've been busy on this piece for 6 hours and its still not ready.
Lillan, without exporting from max into nif you can't make armours, so you are going to have to follow the guides to the letter, but if you do and you still get program crashes you'll have to tell me which version of max you are using and which version of the niftools plugin. since you're converting armours for demonica i can answer your basic questions here, or if you prefer i can help you privately.
я действительно нужен полный рабочий день...
но это будет сделать в качестве замены, на данный момент.