Я не хочу быть невежливым, но этот пост должен много букв для двух языков, так что:
That's an interesting option, I'm going to check this. Sadly I have no idea if any of my conversions use those bones. The main problem is the in-esp-texturing. When useing a optional texture, for instance the monk robes. If retextured in ck and the main nif is replaced with a nif that has another hierarchy, it use wrong texture paths and may results in clothes textures on body and such. My walkaround would be: to save the retextured versions as nif and use those in the esp, use more space on the harddisk, but is much more easy to handle for "drag and drop" options.
Действительно хорошая идея, мысль сама об этом. Тем не менее было бы некоторые ограничения, которые мы должны иметь дело с тем, если мы хотим, чтобы просто «перетащить и поместить" версию. В-особ-текстурирования, например, также 1-го лица сетках (торс), я всегда ссылку на оригинал Demonica первого лица туловища.
Indeed a good idea, thought myself about that. However there would be some limitations that we have to deal with if we want a simple 'drag and drop' version. In-esp-texturing, for instance, also 1st person meshes (torso), I always link to the original demonica 1st person torso.